ABC Antreprenori

Ediția specială nr. X a evenimentului ABC Antreprenori “TOTUL PÂNĂ LA CIFRE” va avea loc pe 18 aprilie, intre 18.30-21.30 în București, hotel Novotel, sala de conferințe LYON .

Ii avem ca invitați pe VALENTINA SAYGO și pe NIELS SCHNECKER care vor prezenta și dezbate aspecte importante pentru un antreprenor, legate de contabilitate și gestiune antreprenorială.

Agenda evenimentului:

18.30-18.45 – BUN VENIT PARTICIPANTILOR!

18.45-19.00 – PREZENTARE PARTICIPANTI

19.00-19.30 – VALENTINA SAYGO – Managing Partner ADVISE EXPERT ACCOUNTING

19.30-20.30 – PAUZA NETWORKING

20.30-21.00 – NIELS SCHNECKER – ManagingSenior Partner SCHNECKER VAN WYK & PEARSON

21.00-21.15 – CONCURS TOMBOLA

21.15-21.30 – INCHEIEREA EVENIMENTULUI

 

Despre speakeri:

VALENTINA SAYGO este implicata activ in mediul antreprenorial, este un translator al legislatiei fiscale, vorbind despre acte normative complicate in cuvinte simple si pe intelesul tuturor.

Este un contabil atipic, care refuza sa lucreze pentru ANAF si prefera sa ajute antreprenorul roman sa inteleaga informatia contabila si sa se foloseasca de ea in afacerea pe care o conduce. “Contabilul este un partener, un confident, iar rolul lui nu este acela de a depune declaratii la Fisc. Provenim dintr-un mediu economic fara traditie si fara experienta, tocmai de aceea am ales sa imi dedic timpul educatiei tinerilor antreprenori, ajutandu-i sa razbata in hatisul legislativ, astfel incat pe termen lung sa reuseasca sa conduca business-uri de succes”, declara Valentina Saygo.

Valentina Saygo este managing partner al companiei Advise Expert Accounting si are peste 15 ani experienta in consultanta financiar-contabila. Valentina este expert contabil membru CECCAR, specializata in principal pe legislatia si contabilitatea intreprinderilor mici si mijloci, cu o vasta experienta in diverse domenii de activitate economica.

Din martie 2010 s-a implicat in grupul de initiativa pentru infiintarea APEC – Asociatia Profesionala a Economistilor si Contabililor din Romania, in prezent detinand functia de vicepresedinte.

Despre NIELS SCHNECKER am putea spune, pe scurt, ca este un om cu multe…cifre – unul dintre cei mai apreciati realizatori TV ai momentului, detine cinci cetatenii, vorbeste fluent noua limbi straine, conduce o multinationala cu birouri in zece tari, a vizitat peste 120 de state din intreaga lume si a participat la nenumarate acte caritabile in calitate de membru al celei mai mari organizatii de voluntariat din lume!

L-am invitat sa ne vorbeasca, in calitate de Managing Senior Partner SCHNECKER VAN WYK & PEARSON, dar si ca analist financiar recunoscut international despre relatia pe care un antreprenor ar trebui sa o aiba cu contabilul sau intr-o tara ca Romania!

„(…) ca lucrurile sa mearga mai bine, cred ca trebuie sa construiesti, si ca sa construiesti in primul si-n primul rand trebuie sa construiesti prin educatie, or eu cred ca cel mai important lucru in momentul de fata e sa incercam sa ii educam pe cei tineri, chiar foarte tineri, in a schimba aceasta viziune, aceasta mentalitate.” a declarat dl. Niels Schnecker, in urma cu ceva vreme, in cadrul unui interviu acordat site-ului stirifeldefel.ro.

Beneficiile participantului:

– Vei avea ocazia sa audiezi antreprenori de succes de la care poti invata cum sa evitati erorile inerente ale startului in afaceri

– Vei descoperi instrumente & notiuni utile pentru dezvoltarea afacerii

– Vei descoperi  colaboratori, clienti potentiali, posibili furnizori pentru afacerea ta

– Vei petrece 3 ore de calitate in compania unor oameni cu aceleasi obiective si aceleasi provocari cu ale tale

Obiectivele evenimentului:

Evenimentul propune clarificarea unor subiecte importante pentru un antreprenor, urmând direcțiile:

– Consultanta incepe inainte de infiintarea entitatii

– Alege un Contabil in 30 de zile
– Nu iti lasa contabilul sa lucreze pentru ANAF
– Cat valoreaza un contabil?
– Ce ii ceri unui contabil?

– Cifrele spun totul: balanta de venituri si cheltuieli + cash-flow

Atentie! Locurile sunt limitate! Asigura-ti un loc in primul rand pentru a afla cele mai importante aspecte fiscale pe care trebuie sa le stie un antreprenor! Inscrie-te acum!

In perioada 29 martie – 07 aprilie, taxa este de doar 100 lei!

In perioada 08-18 aprilie taxa va fi in valoare de 150 lei!

Pentru orice alte detalii trimite un mesaj pe adresa contact@abcantreprenori.ro!

Sursa: Cariereonline.ro

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

Abonează-te la newsletter!

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top